неделя, 21 ноември 2010 г.

аман от ревнивци

Писна ми някви жалки типове, дето си имат някви проблеми във връзките, в главите или в пишките да ме занимават мен с техните неспособности. Да, неспособни сте бе да ви еба майката - неспособни сте да задържите момичето до себе си. Защо ли? Ми щото не я заслужавате, щото тя не ви заслужава, щото не я разбирате или тя не ви разбира - аве най-малкото щото в 9 от 11 случая не се опитвате да мислите дори за проблема, а просто се изнервяте, паникьосвате или просто бездействате докато не стане късно и после набързо една къса драма и те така.
А и за телефонните гангстери - като ми се звънне в 11 вечерта по телефона и някой от отсрещната страна ми каже "не я търси повече, не й пиши, не знам си кво си, не знам си що си" - ми пич, а замислял ли си се тя дали ме търси, дали не й по-приятно в компанията ми? Кво ми заповядваш кво да правя.
Днес и репликата "mersi no az ti kazah 1 put kazvam 2ri put pokazvam 3ti put nakazvam ;)" ми беше изтърсена (запазил съм автентичен правопис и шльокавица). Сещате ли се, пича е ОПАСЕЕЕН. ама много опасен, направо си нааках facebook гащите. Кибер гангстер. Майната му де, ама хора, почнете да мислите бе. Е го е са времето е по-прохладно - имате едно 4, 5 месеца да помислите на студено, няма ви болят главите от разширения въздух в тях.

Ревнува само този, който знае, че има нещо, което не заслужава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар